منو دسترسی

خرید بذر گل باغچه

1400/12/02 در ساعت 22:32:00

خرید بذر گل باغچه اینترنتی

خرید بذر گل باغچه

خرید بذر گل باغچه

در گذشته که هنوز خانه ها ویلایی بودند و آپارتمان نشینی به این صورت نبود، حیاط و باغچه هم بود. در حیاط و باغچه گل می کاشتند که روح ادم را تازه می کرد. با گسترش زندگی شهری، خانه ها آپارتمانی شدند و باغچه ها کوچک و کوچک تر شدند. اما هنوز هم می توان در باغچه گل کاشت و خرید بذر گل باغچه داشت.

برای خرید بذر باغچه بهتر است درباره ویژگی های یک بذر خوب بدانید و بذر مرغوب و از نامرغوب تشخیص دهید. اما شاید کمی تبحر و تجربه هم می خواهد. پس پیشنهاد ما این است که برای خرید بذر از فروشگاه های معتبر و شناخته شده اقدام نمایید. در این مقاله به ویژگی های بذر گل سالم برای باغچه هم خواهیم پرداخت.

اگر شما هم برای کاشتن بذر گل در باغچه و شیوه های صحیح آن اطلاعاتی می خواهید، در این مطلب همراه ما باشید. در ادامه درباره انواع گیاهان و گل هایی که می توان در باغچه کاشت بیشتر می خوانیم.

ویژگی های بذر گل مرغوب برای باغچه

 بذر گل مرغوب برای باغچه

در هنگام خرید بذر اگر از فروشگاه معتبری خرید می کنید خیالتان راحت است که محصول باکیفیتی بدستتان می رسد. اما به هر حال خوب است درباره ویژگی های بذر باکیفیت مواردی را بدانید. پس اگر می خواهید بدانید که یک بذر خوب چه خصوصیاتی دارد، همراه ما باشید.

  • بذر باکیفیت درشت و سالم است. درشتی بذر با توجه به اندازه هر بذر تعیین می شود.
  • مهم ترین مورد در ویژگی بذر باکیفیت بو و رنگ و ویژگی ظاهریش است.
  • باید به طور کامل رسیده باشد.
  • خلوص بذر است. یعنی باید بذور بدور از هرگونه ناخالصی باشد. هم خلوص فیزیکی و هم خلوص ژنتیکی داشته باشد.
  • بذرهای سالم ضد عفونی شده و بدون هرگونه بیماری و آفت باشند.
  • در خرید بذر به درصد رطوبت و درخشندگی بذر اهمیت داده شود.

انواع بذرهای مناسب برای کاشت در باغچه

اگر می خواهید باغچه ای زیبا داشته باشید می توانید آن را تقسیم بندی کنید و اصولی و درست، تمام بذر گیاهانی که می توان در باغچه کاشت را بکارید. سپس خرید بذر گل برای باغچه را انجام دهید.

بذر گیاهان یک ساله

گیاهان یکساله، گیاهانی هستند که از زمان جوانه زدنشان تا تولید دانه، عمر یکساله ای دارند. پس از این زمان هم می میرند و از بین می روند. گیاهانی مثل نخود و لوبیا هم از این دسته هستند. گل هایی هم مثل آهاری و حعفری هم یکساله هستند.

گیاهان دو ساله

طول عمر این نوع از گیاهان و گل ها دو سااله است. در الین سال حیات این گیاهان، ریشه و ساقه و برگ ها رشد می کنند و پس از دوره خواب هم گل و میوه می دهد. ماهور و شب بو و آلتریس از دسته گل ها و گیاهان دو ساله هستند.

گیاهان پایا

طول عمر این نوع از گیاهان هم از دوسال بیشتر است و ساقه آن ها حالت چوبی پیدا می کند. در بیشتر مواقع هم می توانند سبزی و طراوت خودشان را داشته باشند. درخت کاج از این دسته است.

کاشت بذر گل در زمستان

کاشت بذر گل

اگر دوست دارید که در زمستان هم باغچه زیبا و چشمگیری داشته باشید، می توانید بذر گل هایی که در زمستان می رویند را هم در باغچه بکارید. بذر گل ناز آفتابی، گل لادن، گل نرگس، بنفشه، شمعدانی، بابونه، داوودی، کوکب، میخک، گل همیشه بهار و بسیاری دیگر از بذر گل ها از این دسته هستند.

خرید بذر گل به صورت آنلاین

خیلی از فروشگاه ها در زندگی امروز، اقدام به فروش اینترنتی و آنلاین محصولات خود نموده اند. فروشگاه اینترنتی گیاهامی هم برای رفاه حال مشتریان اقدام به فروش اینترنتی انواع محصولات خود از جمله انواع بذر و بذر گل نموده است.

خیلی راحت می توانید وارد وبسایت گیاهامی شوید و محصولات مورد نظر خود را مشاهده کرده و انتخاب نمایید. سالم ترین، مرغوب ترین و باکیفیت ترین بذرهای گل را می توانید از گیاهامی خریداری نمایید و خیالتان از بابت مرغوبیت محصول راحت باشد.

خرید انواع بذر گل برای کاشت

خرید انواع بذر گل برای کاشت

برای خرید بذر گل باغچه خیلی خودتان را اذیت نکنید که چه بذر گلی را تهیه نمایید. تمامی بذور گل با کاشت و مراقبت و نگهداری اصولی می توانند چه در باغچه و چه در گلدان رشد کنند. فقط باید شرایط خوب را برایشان فراهم نمایید.

بعضی گلها هستند که در باغچه رشد خیلی خوبی دارند و برخی دیگر هم مانند نمونه های پاکوتاه تا یک حدی در باغچه رشد می کنند و بیشتر نمی شوند.

فقط برای داشتن باغچه ای پر گل و زیبا باید تمام موارد مهم در نگهداری از گل را اعم از خاک مناسب، نحوه آبیاری، نور، دما، رطوبت، کوددهی، بیماری‌ها و آفات احتمالی را در نظر داشته باشید.

بذر گل گندم

بیشتر گونه های گل گندم به صورت چند ساله هستند. گل گندم های قدیمی خیلی رشد راحت و آسانی دارند. بهترین زمان کاشت بذر این گل باغچه ای در اواخر زمستان بعد از سرما و اوایل بهار است. نیاز این گل به نور و آفتاب زیاد است.

بذر گل همیشه بهار

این گل در هوای سرد رشد خوبی دارد. بهترین زمان هم برای کاشت بذر گل همیشه بهار در اوایل بهار است. به آفتاب کامل تا سایه احتیاج دارند ونیازی خاکی متوسط با رطوبت متوسط دارند.

بذر گل ستاره ای

از بین تمام بذر گل باغچه فقط بذر گل ستاره ای است که بسیار مناسب باغچه است و آسان است. در شرایط بد هم قادر به رشد کردن هستند و به گیاهانی زیبا و بلند تبدیل می شوند. جوانه زدنشان بین 3 تا 10 روز هم طول می کشد. به نور و آفتاب کامل هم نیاز دارند.

سخن آخر

با خرید بذر گل باغچه و کاشت آن ها در باغچه می توانید یک باغچه زیبا از گل داشته باشید. در کل کاشت بذر گل در باغچه راحت است فقط باید نیازهای گیاه را براورده سازید و از ان ها مراقبت به عمل آورید. پرورش گل از بذر بسیار بهتر و باصرفه تر است.

سوالات متداول خرید بذر گل باغچه

کدام بذر گل برای کاشت در باغچه است؟

تمامی بذرهای گل با کاشت و مراقبت و نگهداری اصولی می توانند چه در باغچه و چه در گلدان رشد کنند. فقط باید شرایط خوب را برایشان فراهم نمایید.

چه شرایطی برای جوانه زنی بذر گل باید مهیا شود؟

بیشتر بذرها دوست دارند که در تاریکی جوانه بزنند. اما برخی دیگر هم اینگونه نیستند. گاهی هم در بعضی بذرها باید خیسخوردگی انجام داد تا لایه سخت از بین برود و جوانه زدن راحت شود.

خرید بذر گل گاوزبان

1400/11/27 در ساعت 00:29:07

خرید بذر گل گاوزبان باکیفیت

خرید بذر گل گاوزبان

خرید بذر گل

1400/11/13 در ساعت 12:57:20

خرید بذر گل باکیفیت و سالم

خرید بذر گل
نظر جدید
0%

سبد خرید