منو دسترسی

خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی مقاوم           

1400/11/09 در ساعت 19:53:00

خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی مقاوم           

خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی مقاوم           

خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی مقاوم           

این روزها طرفداران گل و گیاه خانگی و نگهداری از آن ها بسیار طرفدار پیدا کرده است. نگهداری گل و گیاه در خانه هم لذت دارد و هم ایجاد آرامش می کند و هم فواید بسیار زیادی دارد. نگهداری از گل و گیاه سخت نیست اما مراقبت نیاز دارد. اما با خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی مقاوم می توانید نگهداری راحت تری هم از گیاهان خود داشته باشید.

در این مقاله درباره انواع گیاهان آپارتمانی مقاوم و نگهداری از ان ها موارد مهم و کاربردی را خواهیم خواند. تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید.

برای داشتن گیاهان زینتی و اپارتمانی باید هم آن ها را بشناسید و هم نگهداری از آن ها را بلد باشید. هر گیاهای یکسری نیازهای خاص و منحصر به فردی دارد که باید با شناخت گیاهتان مراقبت خوب و اصولی را از ان ها داشته باشید.

گیاهان آپارتمانی مقاوم اگر قصد خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی مقاوم  را دارید، بداند که این گیاهان به شرایط محیطی که سخت است می توانند مقاومت زیادی از خود نشان دهند. در واقع این نوع گیاهان می توانند در شرایطی که نور و گرما و سرما و دما بالا و پایین است، مقاومت داشته باشند و زود از بین نروند.

خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی مقاوم برای افراد مبتدی که خیلی با نگهداری گل و گیاه آشنایی ندارند، مناسب می باشد.

اگر گیاهان آپارتمانی زیادی را خریداری نموده اید و خیلی زود خراب شده اند، بهتر است خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی مقاوم  را امتحان نمایید. این گیاهان بسیار مقاوم هستند و خیلی دیر و سخت خراب می شوند. در ادامه با نگهداری گیاهان خانگی بیشتر آشنا می شویم.

آبیاری گیاهان مقاوم آپارتمانی

 گیاهان مقاوم آپارتمانی

اگر خیلی زیاد وقت رسیدگی و آبیاری به گل و گیاه خودتان را ندارید. اگر زیاد به مسافرت می روید و به هر دلیلی در خانه نیستید تا رسیدگی خوبی داشته باشید، بهتر است از گیاهان مقاوم آپارتمانی خریداری نمایید. گیاهان آپارتمانی مقاوم خیلی به آبیاری نیازی ندارند و به آب کم مقاومت نشان می دهند.

گیاهان مقاوم آپارتمانی حتی به آبیاری زیاد هم حساس هستند و آبیاری زیاد باعث نابود شدن این گیاهان می شود.

نور گیاهان مقاوم آپارتمانی

از مزیت های خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی مقاوم این است که به نور کم هم مقاوم هستند. این گیاهان توانایی تحمل مکان های کم نور و سایه را دارند. حتی می توان گفت که این گیاهان در نور کم بهتر رشد می کنند و سایه را دوست دارند. این نوع گیاهان در نور کم رشد خیلی خوبی را خواهند داشت.

با دوام ترین گیاه آپارتمانی

 گیاه آپارتمانی مقاوم

برای خرید گل و گیاه آپارتمانی باید بدانید که ایا زمان کافی برای نگهداری از گل و گیاه را دارید یا خیر؟! اگر زمان نگهداری از گل و گیاه خانگب را ندارید بهتر است خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی مقاوم  را داشته باشید. گیاهانی که اگر برای مدتی نتوانستید رسیدگی خوبی داشته باشید و یا زمان رسیدگی را ندارید، گیاه از بین نرود و پژمرده نشود.

بیشتر گیاهان مقاوم آپارتمانی از گیاهان چهر فصل هستند که همیشه سبز می باشند. این گیاهان بسیار مقاوم هستند و همیشه باطراوت و شادابند. اما به هر حال هنگام خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی مقاوم  هم به این نکته توجه کنید که نیاز به مراقبت و رسیدگی دارند. باید احتیاجات اولیه این گیاهان را برطرف نمایید. اگر به دنبال خرید گل و گیاه بی دردسر و راحت برای خانه و آشپزخانه خود هستید، بهتر است که از گیاهان مقاوم خانگی خریداری نمایید.

خرید گیاهان مقاوم به گرما

خرید گیاهان مقاوم به گرما

در مناطق گرمسیر و یا در فصل تابستان، نگهداری از گیاهان خانگی سخت می شود. در این منطق رطویت هوا کم است و مقدار بارندگی هم کم و محدود می باشد. بسیاری از گیاهان آپارتمانی نمی توانند این آب و هوا را تحمل کنند. پس حتما در خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی مقاوم  در این آب و هوا دقت نمایید.

برای خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی مقاوم به گرما باید از نوع گیاهان آپارتمانی خریداری نمایید که در شرایط آب و هوای گرم هم شاداب باشند و از بین نروند. این گیاهان در اثر کمبود آب هم از بین نمی روند. پس اگر در مناطق گرمسیری زندگی می کنید بهتر است که به دنبال خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی مقاوم به گرما و تابستان باشید.

گیاهان آپارتمانی مقاوم به سرما

گیاهانی از دسته گیاهان خانگی زینتی هستند که مقاومت زیادی در برابر سرما دارند. اگر در مناطق سردسیر هستید و می خواهید خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی مقاوم  را داشته باشید از انواع مقاوم به سرما خریداری نمایید. سرما بسیاری از گیاهان خانگی ضرر دارد و باعث پژمرده شدن آن ها می شود اما با خرید گیاهان مقاوم به سرما می توانید در مناطق سرد هم در خانه زیبایی و طراوت را داشته باشید.

انواع گیاهان مقاوم به سرما و نور

سرما برای اغلب گیاهان آپارتمانی ضرر دارد. اما انواع گیاهان مقاوم به سرما هستند که برای نگهداری در مناطق سرد و فصول سرد سال بسیار مناسب هستند. گیاهانی چون  شفلرا، گیاه ورزیا ، یوکا، کراسولا، مارانتا وانواع دیگری هستند که مناسب برای مناطقی هستند که بیشتر فصول سال سرد هستند.

در نهایت اینکه

در نتیجه در هنگام خرید گیاهان آپارتمانی مقاوم باید به بررسی شرایط موجود در خانه و محیط نگهداری و تطابق آن با نوع گیاهی بپردازید. با خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی مقاوم از فروشگاه معتبر گیاهامی، خرید خوبی تجربه کنید.

سوالات متداول خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی مقاوم            

گیاهانی که به نور مقاوم هستند کدام نوع اند؟

اگر در خانه شما نور زیادی وجود ندارد باید از گیاهان خانگی مقاوم به نور خریداری نمایید. گیاه زاموفیلیا، سانسوریا، دراسنا کامپکت، شفلرا و پوتوس از این نوع هستند که سایه دوستند.

کدام گیاهان برای رشد در تاریکی مناسب هستند؟

گیاهان آپارتمانی چون پتوس طلایی، سرخس‌ها، سانسوریا، گیاهان عنکبوتی، بامبو وموارد دیگر گیاهانی مناسب برای رشد در سایه و تاریکی می باشند. می توانید انواع گیاهان آپارتمانی مقاوم به نور را از فروشگاه معتبر گیاهامی به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

چه گیاهان آپارتمانی در برابر سرما مقاومت دارند؟

از گیاهان مقاوم به سرما می توان به شفلرا، گیاه ورزیا ، یوکا، کراسولا، مارانتا وانواع دیگری اشاره کرد، که مناسب برای مناطقی هستند که بیشتر فصول سال سرد هستند. 


نگهداری و پرورش گیاه اگزالیس

1399/11/20 در ساعت 16:41:00

دراین مقاله سعی داریم به نکاتی درباره پرورش گیاه اگزالیس یا شبدر زینتی بپردازیم .

نگهداری و پرورش گیاه اگزالیس
نظر جدید
0%

سبد خرید