منو دسترسی
درباره گیاهامی

داستان ما

فروشگاه اینترنتی گیاهامی

فروشگاه اینترنتی گیاهامی؛ فروشگاهی متفاوت برای دوستداران گل و گیاه

گیاهان بعنوان موجودات زنده، برای شاداب ماندن نیاز به توجه و حمایت دارد. گیاهامی حامی شماست تا بتوانید گیاهانی شاداب و سرحال داشته باشید و در فضایی زیبا و انرژی بخش زندگی کنید.

ما بر توانایی های خود تمرکز کرده ایم.

در بسیاری از فروشگاههای حضوری و یا غیر حضوری، بعلت اینکه تمرکز اصلی بر فروش گل و گیاه است، به ملزومات گل و گیاه، بعنوان حاشیه نگاه می شود و توجه عمیق به آنها، تنوع مورد انتظار مشتریان و ارائه اطلاعات کافی برای انتخاب و خرید آنها مورد توجه قرار نگرفته است. 
این در حالیست که برای اینکه بتوانیم از گل و گیاهمان بخوبی در خانه نگهداری کنیم، علاوه بر دانش کافی، به امکانات مناسب از قبیل ابزار، ملزومات و تجهیزات مطابق با نیازهایمان احتیاج داریم. مواردی که فروشندگان گل و گیاه، بدلیل عدم تمرکز بر آنها، تنها می توانند بخشی از این نیازها را برطرف کنند.
اما فروشگاه اینترنتی گیاهامی همه آنچه شما برای نگهداری از گیاهان خود نیاز دارید را با کیفیت خوب و قیمت مناسب در اختیارتان قرار می دهد.
 
ما فروشگاه اینترنتی گیاهامی را براساس شناسایی نیازهای مشتریان این حوزه تأسیس کرده ایم.


فروشگاه اینترنتی گیاهامی اولین کسب و کار ما در حوزه گل و گیاه نیست، بلکه با بهره گیری از بیش از ۱۰ سال تجربه در تولید و بازرگانی در این حوزه، پا به عرصه وجود نهاده‌ایم. یعنی ما بازار ملزومات گل و گیاه خانگی و همچنین نیازهای مشتریان آن و انتظارات مشتریان از یک بازار خوب را به خوبی می شناسیم و فضایی را فراهم نموده ایم که مشتریان این حوزه، برای خریدهای تخصصی خود، الزاما نیازمند مراجعه به بازارهای گل نباشند و براحتی بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نموده و هر آنچه نیاز دارند را بصورت آنلاین خریداری کنند.
 


افزودن ماژول جدید
0%

سبد خرید